Tuesday 21 May 2013

Gubahan Mas Kawen..???

"Aku terima nikah si polan dengan mas kahwin nya yang tersebut...." (sbg contoh sajer... heee... yg betol2 nnt minggu depan yer)

Semoga majlis pernikahan pada 31 mei nanti berjalan lancar.... Amin.. semoga dipermudahkan segala urusan... tinggal beberapa ari lg jer nih..

Aku tak dpt byg kan mcm mane perasaan aku pd hari pernikahan nanti.... mungkin aku akan rase semua kot time tuh.. huhu... gembira + sedih + takut + berdebar + nervous + ape lagi ek..???

Sebenarnye entry kali nih bukan lah nak cite pasal akad nikah semua tuh... tapi lebih kpd gubahan untuk mas kahwin nnt... dr semalam aku duk pikir mcm mane nk gubah duit mas kahwin tu... last2 aku search kat youtube jer... dan ade gak aku donlod beberapa video (sbg panduan tuk gubahan)...

Balik kg minggu depan kene tengok balik video2 tuh... dan aku plan nak buat gubahan tuh dgn titik peluh aku sendiri (pergh...mcm gigih giler nk buat..hahahaha).. ade yang senang.. ade yang gile payah... stress gak smlm aku buat sambil tgk video2 tuh... hoho..

Okes... mane satu kat bawah nih yang ok ek??? sape bleh jwb??? (ade sape2 ke yg bace blog nih..???..)


 1) Hati ku berbunga-bunga

 2) Rama-rama cintaku :P

 3) Hatiku kesunyian

 4) Dua hati bersatu :=)


Yang mane yg ok nih..?? yg mane??? yg mane??? aku lebeh prefer no.4 tuh...mmmmm

Oklah...nanti2 lah decide...huhu

p/s : suke2 ati bagi name gubahan tuh.. hoho

- Suhaidi

No comments:

Post a Comment