Tuesday 21 May 2013

HIV Test

Bismillah. Assalamualaikum.

Nampaknya kami main balas-balas pantun blog. Alhamdulillah. Bernyawa sikit blog ni kalu sesi balas membalas ni diteruskan.
Ok. Next entry pasal HIV Test.

HIV TEST (1 Feb 2013)
Hari ni kami pergi buat ujian HIV!! Kalau tanya perasaan saya harusslah saya berdebar-debar. Tak tahu apa masalah saya berdebar-debar nak tahu result. Pikir macam-macam. Adoii. Incik cuti hari ni (K.L cuti ape ntah) so, kami decide pergi buat HIV test kat Klinik Kesihatan Shah Alam. Incik datang Shah Alam of course! Saya kerja la hari ni :)

Time lunch keluar kejap pergi klinik. Sesampai je kat klinik ramai rupanya couple yang tengah isi borang test. Hee. Bukan kami je la yang nak kawen kan? Siap isi borang segala. Perempuan dia akan bagi 2 borang tahu. Satu borang HIV satu lagi Saringan Status Kesihatan. Tanya pasal penyakit, berat, tinggi, sejarah penyakit keluarga etc. Kita yang akan pregnant nanti kan? So banyak la benda yang nak kena isi segala. Tunggu nombor kita dipanggil untuk buat bayaran. RM1 sahaja kawan-kawan. Haha. 

Tunggu dalam setengah jam macam tu kot nama kita dipanggil untuk test. Test kejap je! Aku berdebar dari minggu lepas kau nak buat test kejap je?? Amek darah sikit terus suruh keluar? Apakah? Tapi what do you expect ros? Nak suruh orang buat kaunseling dulu ke untuk orang darah gemuruh macam kau? Takdenyee. Kerja diorang banyak lagi. Waaa. Sian saya abang-cucuk-darah-sikit-je. Saya overthinking. Macam biasa. LOL. Betul la kata orang (jangan tanya orang mana,saya pun tak tahu), expect less accept more. Tunggu kejap terus dapat result. Saya dan Incik LULUS! So, kami dah boleh kawen! Yeayyy *gedikk. Perasaan berdebar-debar tadi dah hilang entah kemana. Tak jumpa dah. Haha.

                                                                             Incik's


                                                                              Mine

Ok. HIV Test sudah lulus! Jom la kita tawennn. Eh? Haha. Tak-tak. Tunggu 31 May ok. 
Nanti update lagi. Tata


Sincerely,
Si cantik manis disukai ramai.

No comments:

Post a Comment