Monday 20 May 2013

Si cantik menawan disukai ramai???

Salam...

Ok... cik tunang saya dah tulis 1st entry beliau.... WOW!!!!!... pencapaian terbaek setakat nih... dan beliau juga telah menggelarkan diri beliau sebagai "Si Cantik Menawan Disukai Ramai"....

Sekali baca mcm kedai keropok Sukaramai (salah satu kedai keropok kat KT)....haha...

Aku mule lah bt perangai pelik setelah boring balik dr keja (sambil2 rehat dlm bilik bujang)... aku search image kat google >>> aku search image "si cantik menawan disukai ramai" dan 1st image yg aku dpt adalah :-

Si cantik menawan disukai ramai..!! (bunyi nada ala2 doraemon kuarkan brg dari poket beliau) : p

Untuk cik tunang... just kidding jer nih... jgn marah ek

p/s : tahniah tuk cik tunang kerana dah berjaya beli tiket bus 

- Suhaidi

No comments:

Post a Comment